Cvičení

Cviky na posílení břišního svalstva

Cviky na posílení břišního svalstva, které Vám umožní zformovat ploché a přitažlivé břicho.

Izolované cviky na posílení břišního svalstva

S těmito cviky nebudou mít problém ani začátečníci, protože dochází k zátěži pouze břišního svalstva, zbytek těla se namáhá naprosto minimálně.

Typickým příkladem jsou zkracovačky:

Zvedejte hlavu natolik, abyste měli maximálně zatnuté břicho – dál už nemusíte ruce si můžete chytit za hlavou, ale rukama si nepomáhejte – snížilo by to účinnost cviku cvik provádějte spíše tahem, ne švihem výdech probíhá při zvedání hlavy, při pokládání výdech.

Kombinované cviky na posílení břišního svalstva

Tyto už jsou poněkud náročnější. Zapojují více svalových partií břicha a i některé další svaly – např. nohy. Výhodou je, že spalujete kalorie rychleji, také se rychleji vyčerpáte.

Příkladem může být „stříhání“ nohou těsně nad zemí:

Při cvičení se snažte mít záda na podlaze ze začátku si můžete cvičení ulehčit tím, že zvednete nohy výše nad zem.

Kompletní cviky na posílení břišního svalstva

Zde už posilujete mnoho svalových partií najednou – včetně břicha. Na první pohled se může zdát, že cvik není zaměřen na břicho – ale ve skutečnosti se břicho silně namáhá.

Dosáhnete zde rychlého spalování kalorií a také rychlého vyčerpání. Příkladem může být tento cvik:

Proč se většině lidí nikdy nepodaří vyrýsovat přitažlivé břicho?

Důvodem rozhodně není nedostatek vytrvalosti nebo malá disciplína. Naopak – znám mnoho lidí, kteří dělají desítky cviků na břicho denně a přesto nemají vyrýsované, přitažlivé svaly.

Proč?

Protože pomocí cviků na břicho rozhodně nespalujete tuk na břiše. A aby Vaše přitažlivé svaly byly vidět a měl(a) jste přitažlivé břicho – musíte se také zbavit tuku na břiše.

Similar Posts

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *