Cvičení

Cviky na břišní svalstvo

Cviky na břišní svalstvo, se kterými zformujete přitažlivé břicho, po němž bude každý pošilhávat…
Na ploché, vyrýsované břicho nestačí brát meridii nebo jiné hubnoucí přípravky. Efektivní cviky jsou základ:

Izolované cviky na břišní svalstvo

Izolované cviky namáhají jen některé břišní svaly a nechávají většinu ostatních svalů těla v klidu. To Vám dovolí déle posilovat břišní svaly, aniž byste se výrazně unavili. Spalování kalorií však probíhá pomaleji, než u ostatních cviků.

Příkladem takových cviků jsou například zkracovačky:

nemusíte záda zvedat ze země – stačí zvednout hlavu do té pozice, ve které bude břicho zatnuté nepomáhejte si rukama za hlavou – můžete je tam mít, ale netlačte na hlavu, na břichu nechte všechnu námahu efektivnější je vždy cviky pomalým tahem, ne švihem.

Kombinované cviky na břišní svalstvo

Kombinované cviky už zatíží více svalů břicha + další svalové partie. Spalování kalorií probíhá rychleji, rychleji se unavíte a Vaše cvičení je tak celkově efektivnější.

Příkladem takových cviků mohou být například zkracovačky s vytáčením – viz animace:

Intenzivní cviky na břišní svalstvo

Pokud máte chuť se pořádně odrovnat, vyzkoušejte některé intenzivní cviky. Spalování kalorií probíhá mimořádně rychle – a stejně rychle se dostavuje únava.

Mezi intenzivní cviky patří například tento cvik (přeskakováním vyměňujte polohu pravé a levé nohy):

Poznámka: cvičení slouží také jako ideální prevence na zpomalený metabolismus.

Proč se většině lidí nikdy nepodaří vyrýsovat přitažlivé břicho?

Důvodem rozhodně není nedostatek vytrvalosti nebo malá disciplína. Naopak – znám mnoho lidí, kteří dělají desítky cviků na břicho denně a přesto nemají vyrýsované, přitažlivé svaly.

Proč?

Protože pomocí cviků na břicho rozhodně nespalujete tuk na břiše. A aby Vaše přitažlivé svaly byly vidět a měl(a) jste přitažlivé břicho – musíte se také zbavit tuku na břiše.

Similar Posts

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *